Devoluções

Reklamacje, zwroty, gwarancje

Zamawiający ma prawo, żądać doprowadzenia reklamowanego produktu (-ów) do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę. Jeżeli firma nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.

Zamawiający może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie siedmiu dni, liczonym od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Kontakt w sprawie reklamacji, gwarancji i zwrotów: sklep@dobreswiece.pl.

Danos às mercadorias durante o transporte

Devido à sensibilidade de alguns de nossos produtos, cada pacote que enviamos é segurado. No entanto, para evitar situações embaraçosas e garantir que a mercadoria chegue ao cliente sem danos, por favor, verifique os pacotes no momento de recebê-losespecialmente se o pedido continha itens sensíveis (vidro, cerâmica, etc.). 

Em caso de recebimento de mercadorias danificadas, por favor, escreva um relatório de danos com o transportador. 

Zgłaszanie reklamacji

Aby zgłosić reklamację towaru (nie dotyczy uszkodzenia przesyłek podczas transportu z winy przewoźnika), niepoprawne zamówienie (zamówienie nie zgadza się z zawartocią przesyłki), prosimy o wysłanie wniosku o reklamację na adres sklep@swiece-kosciol.pl wraz numerem zamówienia oraz danymi kontaktowymi i opisem reklamacji.

Wadliwy towar należy wysłać na adres naszej firmy na własny koszt. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt wysyłki zostanie zwrócony na konto zamawiającego.

pt_PTPortuguês